Timber and Stone 1.43 PL – #1 – Sterujemy bandą minecraftowych ludków

REKLAMA
  1. TERRMINE Grudzień 1, 2013 3:33 pm  Odpowiedz

    Ah, ta piękna gra, zmieniła się tak bardzo

  2. Patryk Mielechowicz Grudzień 1, 2013 3:33 pm  Odpowiedz

    Nie ma komentarzy? LOL

  3. TheShacalPL Grudzień 1, 2013 3:35 pm  Odpowiedz

    O tak. Ciesze się że zabrałeś się za tę serię. Ogarniasz gierkę, robisz przemyślany materiał i to mi się podoba 🙂

  4. NOTABOC Gaming Grudzień 1, 2013 3:58 pm  Odpowiedz

    Safe kiedy nowy ATS Challenge ? 🙂

  5. Piotr Maja Grudzień 1, 2013 4:01 pm  Odpowiedz

    ej jak wejsc na pokecraft pisze wersja 2.5.4 czy jakos tak

  6. Szymon Hrabia Grudzień 1, 2013 4:06 pm  Odpowiedz

    Wasnie kupilem ta greXD

  7. Dawid v3 Grudzień 1, 2013 4:24 pm  Odpowiedz

    super safe czekam na następne łapka leci 😉

  8. zozol64 Grudzień 1, 2013 4:27 pm  Odpowiedz

    SERIA Z TEGO PROSZĘ sory za capsa

  9. MrBombastik23492887 Grudzień 1, 2013 4:43 pm  Odpowiedz

    safe mam pytanie czy Timber and Stone na jaką platformę jest i gdzie można kupić ! 😀 Poza tym super odcinek :]

  10. kojonek2 Grudzień 1, 2013 4:44 pm  Odpowiedz

    Czekałem na serie Timber and Stones

  11. Mikołaj Balcerowski Grudzień 1, 2013 5:21 pm  Odpowiedz

    za głosno muzyka

  12. CMauLuKoGames Grudzień 1, 2013 5:24 pm  Odpowiedz

    Jak by tak wyglądała gra w minecraftcie że jeden kopie drugi buduje trzeci zbiera żarcie to był by cud

  13. Mikołaj Balcerowski Grudzień 1, 2013 5:27 pm  Odpowiedz

    dzwięki w grzer są za glosne

  14. CallMeKrzysiek Grudzień 1, 2013 5:30 pm  Odpowiedz

    Safe Nagrywaj z Terrari !!! 🙂 !!!

  15. FollowerOfEvil Grudzień 1, 2013 5:38 pm  Odpowiedz

    PS To też nagrywaj 😀 I czy można tę gre zcrackować ???

  16. Patryk Mielechowicz Grudzień 1, 2013 6:38 pm  Odpowiedz

    Safe, jeśli będziesz tą grę nagrywał regularnie to czy będziesz dawał link do save’a w opisie co kilka odcinków czy coś w tym stylu?

  17. ariuss3009 Grudzień 1, 2013 7:26 pm  Odpowiedz

    Fajna gierka 🙂 Taka chiloutowa 🙂 Czekam na więcej 🙂

  18. Krystian Moskal Grudzień 1, 2013 7:30 pm  Odpowiedz

    nagraj jak pobrać

  19. schaft90 Grudzień 1, 2013 8:41 pm  Odpowiedz

    A co zrobić jak został mi tylko jeden koleś? 😀 (resztę zjadły wilki ;/ ) koniec rozgrywki czy można się jeszcze jakoś wybić do góry?

  20. 11domino11 Grudzień 1, 2013 9:05 pm  Odpowiedz

    wolałem castel story

  21. Filip Broda Grudzień 1, 2013 9:52 pm  Odpowiedz

    Super gra Nagrywaj dalej ta gra jest spox 🙂

  22. Rafał Korniluk Grudzień 1, 2013 10:19 pm  Odpowiedz

    Napisz ja pobrać

  23. Kocioł Piotruś Grudzień 1, 2013 11:04 pm  Odpowiedz

    Nagrywaj, to będzie bardzo fajna seria 😉

  24. TheSensejszyn Grudzień 2, 2013 6:46 am  Odpowiedz

    safe mod a czego nie wybudowales dachu ? czy to jest kolejna gierka typu , budynki bez dachu 😀

  25. wujciunio pl Grudzień 2, 2013 7:36 am  Odpowiedz

    To fajne jest.Pozdrawiam 🙂

  26. LOXGamePlay Grudzień 2, 2013 8:16 am  Odpowiedz

    Widze że sporo się zmieniło odkąd ostatnio widziałem timbera

  27. kuciapix Grudzień 2, 2013 9:21 am  Odpowiedz

    co tam wilki martw się aby na drugi dzień nie odwiedził cie nekromanta

  28. Qiuer YT Grudzień 2, 2013 1:46 pm  Odpowiedz

    FAJNE Nagrywaj więcej tej gry.

  29. TheGreggreg PL Grudzień 2, 2013 4:33 pm  Odpowiedz

    Wiedziałem że się nią zainteresujesz 😀 Ale i tak nic w tej kategorii nie pobije dwarf fortress

  30. Szta Cheta Grudzień 2, 2013 4:54 pm  Odpowiedz

    Safe zrób do tego poradnik od A do Z. Prosze !!!

  31. michał pietrzak Grudzień 2, 2013 8:54 pm  Odpowiedz

    ooo

  32. Dinozaur Jakub Grudzień 3, 2013 8:44 am  Odpowiedz

    Więęęcej ;3

  33. Grześ Bociański Luty 21, 2014 11:46 am  Odpowiedz

    a da się mieć po polsku język

  34. Mlekovvy Kwiecień 3, 2014 3:59 pm  Odpowiedz

    safe zagraj sobie w banished podobna i fajna gra 😀 polecam

  35. Patryk Steć Kwiecień 6, 2014 4:01 pm  Odpowiedz

    i dlaczego nikt nie robi spolszczenia do wersji 1.43 🙁

  36. mazur 1213 Czerwiec 12, 2014 7:44 pm  Odpowiedz

    Czemu górnicy mi nie pracują?Możliwe, że w wagonie brakuje miejsca?

  37. Danielb272 Lipiec 26, 2014 4:55 pm  Odpowiedz

    Fajna gra

  38. malgorzata dominikowska Sierpień 30, 2014 1:08 pm  Odpowiedz

    Kiedy castle story?

  39. malgorzata dominikowska Sierpień 30, 2014 1:08 pm  Odpowiedz

    Kiedy castle story?

  40. Lizakpl Kwiecień 4, 2015 3:43 pm  Odpowiedz

    fajna gra

  41. Gabyk Kwiecień 23, 2015 3:17 pm  Odpowiedz

    Safemod tak dalej! milo sie cb słucha 🙂