32 thoughts on “Sezon 8 – #39 – Reactor turbinowy na boilery”

  1. Kontrolujesz ten reaktor manualnie ilością pary, lub możesz zaprogramować w computercrafcie zależnie od czynnika który Cię interesuje, co do energii masz kolory stref niebieskie to słaba wydajność, te takie turkusowe są średnie potem zielone to wydajność maksymalna i są 2 strefy zielone oddzielone ww niebieską i turkusową dolna zielona widocznie ma większą produkcję ale górna zielona przy około 1800 to jest już prawie kosmiczna ilość energii. Co do wybuchania potem będzie szło na czerwono aczkolwiek mi się jeszcze nic nie stało z tym, Jednak lepiej trzymać to na górnej zielonej. Wskaźnik procentowy to twoja wydajność zużywania pary ale jak sobie przeliczyć to utrzymanie górnej zielonej na mniej niż 100% jest znacznie bardziej opłacalne 🙂 Przy podobnym reaktorze można tam wycisnąć ponad 16k Rf/t

  2. Ten fluid port wypompowywał parę, ponieważ był ustawiony na kolor czerwony czyli hot fluids, a żeby go zmienić na wode musisz nacisnąć PPM na ten blok z shiftem lub bez (PS. Nie pamiętam czy trzeba, ale chyba nie.).

  3. Jeśli się nie mylę to żeby wyciągał ten port wodę to trzeba na niego postawionego kliknąć kluczem. Nie jestem pewien

  4. Safemod, zmień ryry na te z „Ender IO” i wtedy masz spokojnie produkcję 20k RP/trick… Wystarczy zwiększyć ciśnienie, z parę możesz się wyrabiać, ale jak zastasujesz moje rozwiązanie to odrazu będzie olbrzymia produkcja

  5. Żeby reaktor się tak nie rozpędzał trzeba zmniejszyć jego wydajność. Ona nie musi wynosić 100%. Im mniejsza tym wolniej kręcą się śmigła.

  6. Safe dopiero co oduczyłeś się po Crash Landing nazywania ciśnienia temperaturą, a teraz mylisz ją z obrotami :p

  7. Dobrze że o łapce przypomniałeś bo bym nie zostawił bo się napaliłem na 7 odc material energy^3 bo nie oglądałem jeszcze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *