Minecraft na modach – Sezon 5 – #74 – Uruchamiamy MobSpawner i zabawa z LXP

REKLAMA
  1. qubapu Wrzesień 18, 2013 5:58 am  Odpowiedz

    Jej

  2. patryk kozinski Wrzesień 18, 2013 6:01 am  Odpowiedz

    super 🙂

  3. MrZjadacz Wrzesień 18, 2013 6:50 am  Odpowiedz

    To ja chyba szósty. Te mobspawnery są już nudne. Po co enchanty jak ma sie takie itemki fajne.

  4. SafemodTV Wrzesień 18, 2013 7:02 am  Odpowiedz

    Niektóre osoby chcą zobaczyć jak to zbudować aby zrobić to u siebie na świecie, a mogą takiej wiedzy nie posiadać. Po 2 wg tego co piszesz to już nie ma sensu nic robić 🙂

  5. SafemodTV Wrzesień 18, 2013 7:55 am  Odpowiedz

    Mnie się wydaje, że spawnery przekazują sygnał redstone między sobą i tego jest ten problem 😛

  6. GizmoRider Wrzesień 18, 2013 8:29 am  Odpowiedz

    tylko, że tinkersowe szkło można zbierać, a tego z chisela nie

  7. SafemodTV Wrzesień 18, 2013 8:49 am  Odpowiedz

    Tier 0 jest chyba zbudowany, bo on oddziałuje na redstone:)

  8. Sebastian Walczak Wrzesień 18, 2013 10:22 am  Odpowiedz

    tak właśnie, przekazują sygnał redstone, sprawdzałem, bo i u siebie budowałem prawie identycznie.

  9. ariuss3009 Wrzesień 18, 2013 11:03 am  Odpowiedz

    Ale: Szkło z TC ma białe ramy oraz wypada po zniszczeniu.

  10. Olek Katan Wrzesień 18, 2013 3:40 pm  Odpowiedz

    OPIS! 1.5.2

  11. Zippy Wrzesień 18, 2013 3:43 pm  Odpowiedz

    Erik ma chyba racje lampy wyłączają spawnery przez światło

  12. Wiktor Dziedzic Wrzesień 18, 2013 4:03 pm  Odpowiedz

    sejf ty byś chciał żeby cała mapa była jednym wielkim układem

  13. Luc78 Wrzesień 18, 2013 5:04 pm  Odpowiedz

    Safemode logic Półka na książki=skrzynia Importery=Exportery

  14. Luc78 Wrzesień 18, 2013 5:05 pm  Odpowiedz

    Safemod może wykorzystasz Base Storage Unit do gromadzenia tej wielkiej ilości itemów z grindera?

  15. Olek Katan Wrzesień 18, 2013 6:29 pm  Odpowiedz

    już o tym mówił: Safe nie sejf noobie!

  16. ziggi231 Wrzesień 18, 2013 6:30 pm  Odpowiedz

    safe safe safe ;_;. Tier 5 nie patrzą się na światło. Jeśli chcesz zeby se soba nie reagowaly to polecam taki setup S spawner C cobbel R kabel R R R C C C S S S S S S C C C R R R

  17. Michal Michal Wrzesień 18, 2013 7:17 pm  Odpowiedz

    Sa duso gadas 🙂

  18. Forazavix12 Wrzesień 18, 2013 8:04 pm  Odpowiedz

    Safe, w końcu masz tą farmę Force Trees, bo się zgubiłem, a wiem, że miałeś problemy 😉 Jak cuś, nie czekam na odpowiedź, a rozwiązanie brzmi – steves carts i DODATEK EXOTIC i tnie wszystkie drzewa w grze :>

  19. mrkukot Wrzesień 18, 2013 8:54 pm  Odpowiedz

    Mnie się wydaje, że spawnery na najniższym poziomie nie reagują na sygnał redstone.

  20. TERRMINE Wrzesień 18, 2013 9:03 pm  Odpowiedz

    Safe Musisz mieć 5 TIER, żeby móc używać kontroli redstone. 😉

  21. FactorioPolska Wrzesień 18, 2013 9:13 pm  Odpowiedz

    akurat z enchantami to dobrze prawi , nie wiem na co komu zaklinanie przedmiotow gdy mozna sobie zrobic quantum suite , gravi suite , nano sabery i wszelakie multitoole siekierolopatokilofotoporoomnitoolotreetapy na dodatek z fortuna razy 5 i lootingiem 😀

  22. SafemodTV Wrzesień 18, 2013 9:17 pm  Odpowiedz

    Tier 0 też działa 🙂 Sprawdź sam u siebie (pamiętaj tier 0 a nie 1)

  23. hit02 Wrzesień 18, 2013 9:35 pm  Odpowiedz

    Minium shardy możesz uzyskać ręcznie, lub używając paceful table z extra utitles, ponieważ ten stół zabija trochę jak gracz. Ogólnie jest zaprogramowane, że shardy dropią tylko z mobów zabitych przez gracza.

  24. Ficraft Wrzesień 18, 2013 11:03 pm  Odpowiedz

    Sa malo slofnika 😉

  25. TERRMINE Wrzesień 19, 2013 1:47 pm  Odpowiedz

    Ok to mój błąd