Minecraft na modach Sezon 4 – #62 – Applied Energetic – Nowy system magazynu domyślnego

25 myśli na temat “Minecraft na modach Sezon 4 – #62 – Applied Energetic – Nowy system magazynu domyślnego

  1. Tak, nie ma ograniczenia. Najlepsze jest to, że nie laguje gry bo przechowuje ilość bloku a nie same bloki 🙂

  2. Safemod, nie masz żadnych problemów z obsługą Logistic Pipes? Na serwerze z kolegą mamy problemy z modulami ItemSink i PolymorficItemSink. Nie miałeś żadnych błędów w styczności z tymi modułami?

  3. Wiem zapomniałem 🙂 Mówisz pewnie do Me Disk 😛 Bo przy monitorach już to wykorzystałem 🙂

  4. Poco farma Ender Perł ? Przecież gramy na modach 🙂 żelazo + minium = Ender Perły. A jak zacznie nam brakować żelaza to -> Spawner żelaznych golemów i finito 🙂 Pamiętaj to nie zwykły mc, aby budować standardowe farmy endermanów 😀

  5. save zrob cos w rodzaju wifi na waszym siwiecie i podlacz sterowanie wszyimi maszynami z 1 ekranu dotykowego . takie wyzwanko XD

  6. Safe jak nie chcecie żeby np. Quarry zasypywało was cobblem i innymi śmieciami zróbcie diamentową rurkę i Void Pipe. W diamentowej ustawiacie filtr że do tego Void Pipe mają iść tylko graty takie jak cobblestone i dirt a reszta wam pójdzie normalnie do systemu 😉

  7. T o jest tylko marnotrawienie surowców. Już lepiej to odpompować do systemu logicznego z recycler’em do przeróbki na scrap, który potem można wykorzystać do przyspieszenia protukcji uu materii. :/

Dodaj komentarz