Crash Landing PL – #05 – Początki Pneumatic

REKLAMA
  1. Rasus Październik 25, 2014 6:42 am  Odpowiedz

    Nie ma to jak wstać rano, zrobić se kawkę, usiąść na YouTube i zobaczyć nowy film serii która cie interesujeDziękuje SafeMod za miły początek dnia. :)Pozdrawiam Rasus.Ps. I życzę miłego dnia.

  2. Tomasz Płóciennik Październik 25, 2014 7:27 am  Odpowiedz

    safe zróbcie motykę z tinkers construct – mattock

  3. maxteusz4 Październik 25, 2014 7:33 am  Odpowiedz

    Kto rano wstaje temu Safemod odcinki daje:)

  4. Krystian Nowak Październik 25, 2014 7:46 am  Odpowiedz

    Chcecie fajne ity idz na polnoc znajdziesz miasto

  5. bartusek Październik 25, 2014 7:52 am  Odpowiedz

    100 wyświetlenie :_:_:_:_: tyle wygrać 😀

  6. GoLuck Październik 25, 2014 8:06 am  Odpowiedz

    Safemod to co otrzymujesz z grawla łącz ze sobą i przepalaj a jak zdobędziesz Hamera z fortunką to rozwalaj nim to bd otrzymywał więcej surowców 🙂 Ps. Pozdrawiam :0

  7. Cyziu PL Październik 25, 2014 8:09 am  Odpowiedz

    Może mi ktoś pomóc? Kiedy w Crash Landing chcę ukończyć 1 questa, to kiedy claimuję to nic sie nie dzieję, sama ikonka claimowania nagrody znika i nie mogę cofnąć się do tego menu z zadaniami. Jeśli ktoś wie jak to zmienić to niech napisze.

  8. bartesso fajny Październik 25, 2014 8:12 am  Odpowiedz

    Safe jaki kurde creeper! To przecież pahimar

  9. Herroween Październik 25, 2014 8:17 am  Odpowiedz

    Safemod jezeli chcesz zeby szybciej wszystko roslo to stworz konewke ( nie pamietam z jakiego moda ). Przyspiesza rosniecie jezeli polejesz roslinke robi sie ja z maczki kostnej I jest nieskonczona.

  10. Szyybki12 Październik 25, 2014 8:34 am  Odpowiedz

    Safe kiedy pojdziecie do miasta ?

  11. konrad wiszniewski Październik 25, 2014 8:34 am  Odpowiedz

    SefeMod zrób motykę z kości z tinkerama wyglond kilofo-chaczki i ma wiele uzyć {więcej niż 1 :} }

  12. bartesso fajny Październik 25, 2014 8:34 am  Odpowiedz

    Safe zrób piec z tinkera bo po włożeniu 1 Iron dust ten klocek dostajesz 2 sztabki

  13. Bartek gp Październik 25, 2014 8:42 am  Odpowiedz

    To kenar powiedział

  14. Andrzejos0099 Październik 25, 2014 8:56 am  Odpowiedz

    Safe ten upgrade na szybkość miał być w air compresor!!! Łapki żeby widział!!

  15. Dark Hacker Październik 25, 2014 8:59 am  Odpowiedz

    Safe pneumaticcraft nie ma wrencha poprostu treba położyć z odpowiedniej perspektywy

  16. konrad tusk Październik 25, 2014 9:12 am  Odpowiedz

    mattock = hoe [motyka]

  17. Janek Brzozowski Październik 25, 2014 9:14 am  Odpowiedz

    Air compressor robi ciśnienie a nie temperature

  18. MlynekPL Październik 25, 2014 9:20 am  Odpowiedz

    Safe !!!! Mow wyrazniej jak sie witasz bo zrozumirc cie nie mozna plis jak sie zegnasz zreszta tez i nie przywiazuj wszustkiego do llikania lapek polecam 🙂

  19. Polski GameR Październik 25, 2014 9:24 am  Odpowiedz

    Można robić wode z kwasu czyli Acid

  20. Celiek gra Październik 25, 2014 9:30 am  Odpowiedz

    Safe zrób konewke z extrautilities (wersja z moczka kostna) i napelnij ja w zrodelku z woda stan posrod sadu i kliknj ppm bedsie rpslo szybciej

  21. drw PL Październik 25, 2014 9:52 am  Odpowiedz

    Safe zróbcie sobie łóżko

  22. GmenGul Październik 25, 2014 9:57 am  Odpowiedz

    Jak można źle pisać nazwę tak pięknego moda jak Pneumatic Craft? Pneumo? ;-;

  23. Jakub Nadolski Październik 25, 2014 9:59 am  Odpowiedz

    Witam Safe, czy moglbys zrobic poradnik jak ustawic w configu Ex Nihilo aby mozna bylo zautomatyzowac ten uklad?

  24. MlynekPL Październik 25, 2014 10:00 am  Odpowiedz

    Drogi safemodzie to nir jest piecyk na temperature tylko na cisnienie iii jak rozwalasz ten klocek by wyjac np. plastik po przetworzeniu to jak, ty to nazeales ze syczy to wtedy to cisnienie ucieka 🙂

  25. Pokemasterek PL. Październik 25, 2014 10:04 am  Odpowiedz

    Kilka porad:1. Zrób sobie konewkę (przyśpieszy wzrost roślin)2. Speed updrade musisz włożyć w air compressor3. Nie biegaj, to głód będzie spadał wolniej

  26. MrPomarańcza Październik 25, 2014 10:05 am  Odpowiedz

    Zrób konewke z extra utilities (4 stone miała drewnianą i mączna kostka)

  27. Mr.Murzyn Październik 25, 2014 10:09 am  Odpowiedz

    zrób sobie w tinkersie połączenie siekiery i łopaty to chyba mattock

  28. Paweł B Październik 25, 2014 10:56 am  Odpowiedz

    Safe do interfejsu itemy wrzuca się rurami odpisz Please

  29. Mateusz Szuster Październik 25, 2014 11:10 am  Odpowiedz

    witam witam odbisz pls

  30. FootballManiak Październik 25, 2014 11:41 am  Odpowiedz

    Fajna seria jedna z moich ulubionych , chce więcej odcinków ! Pozdrawiam

  31. Janusz Z Chrystus Październik 25, 2014 11:51 am  Odpowiedz

    Kenar jestes Mupa Daryny

  32. _mister_ PL Październik 25, 2014 12:14 pm  Odpowiedz

    safemod to biom pustynny tam nigdy nie będzie padać więc squid planty nigdy nie zrobią deszczu 😀

  33. Mine Lirex Październik 25, 2014 1:13 pm  Odpowiedz

    Nie temperatura tylko ciśnienie

  34. Jakub Piechociński Październik 25, 2014 1:33 pm  Odpowiedz

    Po 1:Jeżeli masz jedzenie jedz je ponad pasek wtedy masz zapasPo 2:Na przepalone surowce zrób osobną skrzynkę a na jedzenie tez inną obok niejPo 3:Jak robisz nożyce to rób je z invaruPo 4:Zrób 3 air compressory więcej ciśnienia i połącz to rurąMyślę że moja pomoc się przyda.

  35. Zymi Październik 25, 2014 2:34 pm  Odpowiedz

    Safemod zrób sobie safety pipe. Ochroni ona ciebie przed wybuchem tego całego pieca.

  36. Kacper Krzekotowski Październik 25, 2014 3:59 pm  Odpowiedz

    safe mam problem nie moge zalonczyć mapki crasz lending załanczam ftb lancchera załoncza sie i gasnie mi lancher a mapka sie niezaloncza pomurz

  37. Piotr Stęplowski Październik 25, 2014 4:57 pm  Odpowiedz

    Safe zrób jetpack to będziesz mógł lecieć do miasta bez uszczerbku na zdrowiu 🙂

  38. Bartek Pękala Październik 25, 2014 5:29 pm  Odpowiedz

    Safemodzie mam takie pytanko na jakiej wersji mod packa grasz czy jest to recommended (v1.1.2.1)??? bo mam problem z pewnymi maszynkami i czekam az dojdziesz do tego i zobacze jak to zrobisz bo patrzyłem do wicha ale taki układ maszyn jak on ma nie działa mi ( chodzi tu o pneumaticcraft).

  39. FILIPJUSZ Październik 25, 2014 6:33 pm  Odpowiedz

    Wkońcu 😉

  40. ENekso342 Październik 25, 2014 7:27 pm  Odpowiedz

    Chyba Kennar się załamie. Wiecie że motyka z tinkera jest 😀 nazywa się mattock. Pozdrawiam!

  41. Piotr Rzepka Październik 25, 2014 8:01 pm  Odpowiedz

    Musisz postawić jeden od środka i abgrejdy wstawiaj do pieca , a tak pozatym tam się tworzy ciśnienie

  42. Emmson Październik 25, 2014 9:05 pm  Odpowiedz

    Siema widzie że spoko kanał! Może chcesz zemną coś nagrać? Leci Sub!

  43. Orbiciq Październik 25, 2014 9:06 pm  Odpowiedz

    Safe jak polecasz mody techniczne jeżeli dopiero zaczynam ?

  44. Ficraft Październik 26, 2014 7:31 pm  Odpowiedz

    Pozdrawiam wszyskich TofikanUF

  45. wujciunio pl Październik 27, 2014 1:32 am  Odpowiedz

    Świetny odcinek a ogląda się super.Fajnie się ogląda waszą współpracę.Pozdrawiam Panowie 🙂

  46. M Piekarski Styczeń 7, 2015 9:43 am  Odpowiedz

    Safe z liści w takich kociołkach można robić wode chyba z ex nichilo